
V kulinaričnem centru Gastrofuzija na Dolenjski cesti se bodo prvenstveno odvijale kulinarične delavnice pod vodstvom priznanih kuharjev ter prav posebni kulinarični team buildingi, saj so tovrstni programi odličen ter nepozaben način povezovanja in nadgradnje delovanja tima v zabavnem in sproščenem okolju. Velik poudarek pa bom namenili tudi otroškemu kulinaričnem ustvarjanju, kjer se bodo otroci v varnem okolju učili novih veščin in spoznavali okuse ter strukturo jedi. In ja, v večini primerov otroci pojedo tudi zelene in rdeče jedi ?
Tudi v trenutnih razmerah, ko se omejitveni ukrepi ponovno krepijo, obstaja veliko poslovnih priložnosti za vse nas. V časih, ko več časa preživimo doma in je čas, ki ga namenimo kuhanju skokovito narastel, kulinarika predstavlja učinkovito platformo za tržno, predvsem pa digitalno komunikacijo. Namreč z dobro zastavljeno (kulinarično) vsebino učinkovito povezujemo potrošnika z vrednotami in sporočili blagovne znamke. To velja tudi za blagovne znamke iz neprehrambenih segmentov.
Prostor je večnamenski, vsekakor pa je vodilo kulinarika. V njem bomo za naše goste in naročnike izvajali show cooking, predstavitve za poslovne partnerje in (ali) sodelavce, lansiranja novih izdelkov, fotografiranja in snemanja, hkrati pa bo bomo ustvarjali kulinarične vsebine za tržno komuniciranje in še mnogo več. Obenem pa prostor omogoča tudi izvedbo dogodkov, seminarjev, konferenc in degustacij.