KULINARIČNI TEAM BUILDING

Vrhunska priprave strategije, načrtovanja, vodenja, delegiranja, reševanja konfliktnih situacij, učinkovite predstavitve in pogajanj, kulinarika vsebuje vse elemente vrhunskega poslovanja, hkrati pa kuhanje dokazano povezuje in zbližuje, zato je kulinarični team building odličen način povezovanja in nadgradnje delovanja vašega tima.

Naša prednost je ravno prava mešanica poslovnosti, strokovnosti, simpatičnosti in zabavnosti. Kulinarični business team building izvajajo strokovnjaki z več desetletnimi izkušnjami iz profesionalne kulinarike, trženja ter komunikacije. Udeleženci so središče delavnice in sami poskrbijo za vse pod budnimi mentorskim vodstvom. Končni program je sestavljen po željah naročnika.

POSLOVNI ELEMENTI: Komunikacija, pristop, načrtovanje, iznajdljivost, delitev vlog, pogajalske spretnosti, reševanje konfliktov.

KONTAKT

CILJ IN NAMEN

Kulinarični business team building je namenjen večjemu povezovanju, medosebnem spoznavanju ter povečani učinkovitosti obstoječih in novih timov znotraj oddelka ali med oddelki, ki se odvija v sproščenem in stimulativnem okolju na zabaven način.

NAŠE PREDNOSTI

Ravno prava mešanica poslovnosti, strokovnosti, simpatičnosti in zabavnosti. Kulinarični business team building izvajajo strokovnjaki z več desetletnimi izkušnjami iz profesionalne kulinarike, trženja ter komunikacije. Udeleženci so središče delavnice in sami poskrbijo za vse pod budnimi mentorskim vodstvom. Končni program je sestavljen po željah naročnika.

POSLOVNI ELEMENTI

Komunikacija, pristop, načrtovanje, iznajdljivost, delitev vlog, pogajalske spretnosti, reševanje konfliktov.

MNENJA UDELEŽENCEV

V Društvu za marketing Slovenije za udeležence Marketinške akademije pripravljamo raznolik program, poln odličnih strokovnih vsebin. Poleg izobraževanja so pomemben del akademije tudi neformalna druženja udeležencev. A tudi na dogodkih, ki so namenjeni predvsem druženju, glede odličnosti ne sprejemamo kompromisov. Kulinarični teambuilding, ki so nam ga pripravili na Gastrofuziji, je bil zares izvrstno doživetje. Udeleženci akademije, ki se pred kuharsko delavnico praktično niso poznali, so hitro sestavili ekipe in se odlično znašli v razvozlavanju kreativnih receptov, ki so nastali pod taktirko naših kuharjev. Ti so kuhanje popestrili še z nepričakovanimi izzivi, kar pa udeležencev ni zmedlo in dokazali so, da se odlično znajdejo tudi v nepredvidljivih situacijah. Rezultat večera – izvrstna večerja in zadovoljni obrazi 🙂

Tanja Kavran, Izvršna direktorica, Društvo za marketing Slovenije – DMS

Kulinarična delavnica ima vse elemente potrebne za uspešno delovanje tima…priprava, razdelitev vlog (vsak člen je pomemben), timing, usklajenost, energija, dopolnjevanje, spoštovanje, preciznost, kreativnost, timski duh, a z dozo individualnosti, rezultat in uspeh, katerega vsak člen tima dejansko okusi. ČE povzamem, je kulinarična delavnica timsko delo z uspehom, ki ga lahko okusite.

Ivana Vrviščar, direktorica prodaje Generali d.d., Generali d.d.

Boštjan in ekipa Gastrofuzije so nam pripravili točno to kar smo iskali, malce drugačno druženje s poslovnimi partnerji. Pisana družba, skrbno izbrane sestavine in recepti ter mojstsko vodenje, so ustvarili nepozaben večer. Najboljši dokaz tega so bili zadovoljni nasmeški ob odhodu in pohvale, ki so prihajale še vse naslednje dni.

Sašo Palčič, Chief happiness officer, MADWISE Performance Marketing
IMATE VPRAŠANJE?
KONTAKTIRAJTE NAS