REFERENCE

V Društvu za marketing Slovenije za udeležence Marketinške akademije pripravljamo raznolik program, poln odličnih strokovnih vsebin. Poleg izobraževanja so pomemben del akademije tudi neformalna druženja udeležencev. A tudi na dogodkih, ki so namenjeni predvsem druženju, glede odličnosti ne sprejemamo kompromisov. Kulinarični teambuilding, ki so nam ga pripravili na Gastrofuziji, je bil zares izvrstno doživetje. Udeleženci akademije, ki se pred kuharsko delavnico praktično niso poznali, so hitro sestavili ekipe in se odlično znašli v razvozlavanju kreativnih receptov, ki so nastali pod taktirko naših kuharjev. Ti so kuhanje popestrili še z nepričakovanimi izzivi, kar pa udeležencev ni zmedlo in dokazali so, da se odlično znajdejo tudi v nepredvidljivih situacijah. Rezultat večera – izvrstna večerja in zadovoljni obrazi 🙂

Tanja Kavran, Izvršna direktorica, Društvo za marketing Slovenije – DMS

Kulinarična delavnica ima vse elemente potrebne za uspešno delovanje tima…priprava, razdelitev vlog (vsak člen je pomemben), timing, usklajenost, energija, dopolnjevanje, spoštovanje, preciznost, kreativnost, timski duh, a z dozo individualnosti, rezultat in uspeh, katerega vsak člen tima dejansko okusi. ČE povzamem, je kulinarična delavnica timsko delo z uspehom, ki ga lahko okusite.

Ivana Vrviščar, direktorica prodaje Generali d.d., Generali d.d.

Vodje vplivajo, motivirajo in povezujejo zaposlene za dosego načrtovanih poslovnih rezultatov. V Iskratelu se zavedamo vpliv vodenja na zavzetost zaposlenih in poslovno uspešnost, zato ga načrtno razvijamo. Odločili smo se za !N vodje in ZA poVEZovalno kulturo. Da bi slednje dosegli, usmerjeno razvijamo voditeljske kompetence. Vodja se mora nenehno učiti, predvsem iz napak, izkušenj in povratnih informacij. S kulinaričnim »!N šef« druženjem so se zlile vse sestavine učinkovitega učenja. Zahvaljujoč ekipi Gastrofuzije, ki združuje poslovno in kulinarično znanje, v Iskratelu še danes odmeva recept za voditeljsko (st)rast in diši po dobri volji.

mag. Jelica L. Lajovic, Director of Human Resources & Corporate Communications

Boštjan in ekipa Gastrofuzije so nam pripravili točno to kar smo iskali, malce drugačno druženje s poslovnimi partnerji. Pisana družba, skrbno izbrane sestavine in recepti ter mojstsko vodenje, so ustvarili nepozaben večer. Najboljši dokaz tega so bili zadovoljni nasmeški ob odhodu in pohvale, ki so prihajale še vse naslednje dni.

Sašo Palčič, Chief happiness officer, MADWISE Performance Marketing

ZAUPAJO NAM

IMATE VPRAŠANJE?
KONTAKTIRAJTE NAS