
Gastrofuzija kulinarični center je namenjen tudi marketingu in marketingašem :-)
Kulinarika uživa prav posebno mesto med marketingaši, ne samo zaradi strasti do kuhanja in druženja. Marketingaši se namreč zavedamo, da je kulinarika odlična platforma za komuniciranje s ciljnimi javnostmi ter porabniki. Prav tako se tega zaveda vse več podjetij.
Otvoritev našega kulinaričnega centra so podprli tudi v reviji Marketing Magazin in o dogodku napisali članek, dostopen tule ??? MM & Gastrofuzija kulinarični center
Kulinarične vsebine za nas delujejo kot platforma za doseganje večje stopnje vpletenosti in priljubljenosti ter močnejšega poistovetenja z vrednotami naše znamke pri internih ali eksternih javnostih. To dosežemo z ustvarjanjem kulinaričnih vsebin kot samostojne kategorije v vaši komunikaciji – to so lahko na primer recepti, kulinarične blog ali vlog vsebine, video-kuharski vodiči ali tečaji, estetsko dovršene kulinarične fotografije ipd. ali pa prek vključevanja kulinarike v že obstoječe kategorije vaše komunikacije – na primer v komuniciranje razvoja, testiranja in lansiranja vaših novih izdelkov. Vse navedeno in še več ustvarjamo skupaj z naročnikom, vsebine pa seveda tudi ustrezno prilagodimo glede na izbrane komunikacijske kanale (spletni oglasi, spletne strani, YouTube kanali, elektronska sporočila, spletne aplikacije & platforme, družbena omrežja, tiskovine, televizija ipd.). Naši prostori so večnamenski in jih odlikuje fleksibilna postavitev, zato omogočajo popolno prilagoditev vašim željam in zahtevam ter ustvarjanje kar najbolj kreativne vsebine, ki jo nato lahko predajate vašim javnostim.
Kulinarični center je zato namenjen druženju in ustvarjanju. V njem snemamo, fotografiramo ali pa izvajamo kuharske delavnice in kulinarične team buildinge.
Več na ??? Gastrofuzija kulinarični center
POŠLJITE POVPRAŠEVANJE
V kolikor vas zanimajo vse možnosti priprave in izvedbe kulinaričnih vsebin nam pošljite povpraševanje ali pa nas pokličite. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.