
Ste vedeli, da so mnoga iskalna gesla pod okriljem kulinarike v zadnjem letu dosegla kar 350 % rast pri pogostosti iskanja na Googlu? Tako je, kuharski svet že več let skokovito pridobiva na svoji priljubljenosti in naraščanje tega (predvsem digitalnega) trenda je trenutna epidemološka situacija le še pohitrila. Ko smo ostali brez nekaterih naših priljubljenih restavracij, smo mnogi ponovno obudili svojo kuharsko strast in začeli svoje najljubše jedi pripravljati kar sami. Prav tako smo se pogosteje odločili tudi za iskanje novih receptov, kuharskih tehnik, posebnih trikov, nepoznanih specialitet in celo za odkrivanje povsem novih vrst kuhinje.
Kulinarika je nedvomno skupna strast vseh nas in zato predstavlja tudi učinkovito stično točko podjetja s svojimi deležniki – pa naj bodo to zaposleni ali pa potrošniki. Če sami spremljate trenutna tržno komunikacijska sporočila podjetij, ste gotovo že opazili, da se zavedanje o tem dejstvu vedno bolj širi in da se mnoga večja podjetja že poslužujejo »platforme kulinarike« kot metode za približevanje svojim javnostim. Ta podjetja pa seveda prihajajo tudi iz neživilskih panog.
Kako dosežemo, da kulinarične vsebine za nas delujejo kot platforma za doseganje večje stopnje vpletenosti in priljubljenosti ter močnejšega poistovetenja z vrednotami naše znamke pri internih ali eksternih javnostih? Preprosto prek ustvarjanja kulinarične vsebine kot samostojne kategorije v vaši komunikaciji – to so lahko na primer recepti, kulinarične blog ali vlog vsebine, video-kuharski vodiči ali tečaji, estetsko dovršene kulinarične fotografije ipd. ali pa prek vključevanja kulinarike v že obstoječe kategorije vaše komunikacije – na primer v komuniciranje razvoja, testiranja in lansiranja vaših novih izdelkov. Vse navedeno in še več lahko ustvarjamo skupaj z vami, vsebine pa seveda tudi ustrezno prilagodimo glede na izbrane komunikacijske kanale (spletni oglasi, spletne strani, YouTube kanali, elektronska sporočila, spletne aplikacije & platforme, družbena omrežja, tiskovine, televizija ipd.). Naši prostori so večnamenski in jih odlikuje fleksibilna postavitev, zato omogočajo popolno prilagoditev vašim željam in zahtevam ter ustvarjanje kar najbolj kreativne vsebine, ki jo nato lahko predajate vašim javnostim.
Obrnite se na nas za ideje, nasvete in soustvarjanje izjemnih tržno komunikacijskih rešitev, ki bodo vaše deležnike navduševale in jih tesneje povezovale z vami. Poskrbite za ohranjanje močnih vezi in kvalitetnih odnosov tudi v časih, ko je oddaljitev in pozaba znamk vedno bolj pogost pojav.
POŠLJITE POVPRAŠEVANJE
V kolikor vas zanimajo vse možnosti priprave in izvedbe kulinaričnih vsebin nam pošljite povpraševanje ali pa nas pokličite. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.