
Kulinarika igra vedno bolj pomembno vlogo v tržnem komuniciranju!
V negotovih časih, kot smo jim priča v letu 2020, številna podjetja podležejo pritisku in pričnejo zmanjševati svoje marketinške vložke. Pri tem se žal ne zavedajo, da tovrstno početje le še pospeši upadanje prihodka in je za podjetje na dolgi rok toksično. Tovrstno početje je tako pogosto, da je dobilo celo lastno poimenovanje: marketinška miopija oziroma kratkovidnost. Namesto tega bi morala podjetja marketinške odločitve sprejemati s pogledom na prihodnost. Morala bi premagati občutke negotovosti in zavzeti vlogo inovatorja, pri čemer bi iskala nove in kreativne načine interakcije s svojimi ciljnimi skupinami.
Dobro zasnovane kulianarične vsebine so ključ do uspeha. Več na ??? GASTROFUZIJA.si
Zagotovo lahko trdimo, da so podjetja med današnjo pandemijo soočena z velikim izzivom: z izzivom ohranjanja pristnega stika s potrošniki. Pri tem ključno vlogo igrata avtentičnost in direktni marketing, prav tako pa so izjemnega pomena konsistenca, trdnost, odkritost, varnost in transparentnost korporativnih komunikacij. (Guth, 2020)
Kot pravi Newmeyer (2020), se tudi in predvsem med kriznimi obdobji v družbi ustvarjajo nove želje in zahteve, naloga podjetij pa je, da jih prepoznajo in izpolnijo. In ena od zahtev, ki je v času pandemije COVID-19 izredno v porastu, je brez dvoma zahteva po kulinaričnih vsebinah. Poleg povečanega povpraševanja po njih kulinarične vsebine izpolnjujejo tudi vse zgoraj naštete značilnosti komuniciranja, ki jih potrebujemo za doseganje učinkovitosti. Tu govorimo predvsem o kulinaričnih blogih, video vsebinah, ki vodijo skozi postopek pripravljanja hrane in o kuharskih ali prehranskih nasvetih.
Ameriško podjetje Vitamix, ki izdeluje kuhinjske mešalnike, je na primer v zadnjem času zaznalo tolikšno povečanje klicev glede različnih načinov uporabe mešalnikov kot tudi idej za recepte, da je moralo kadrovsko okrepiti svoj klicni center. Prav tako so zaradi povečanega povpraševanja po aparatih za kruh začeli s predvajanjem posnetkov peke kruha v živo, zaradi 22-% povečanja nakupov svežih prehranskih izdelkov po celotni Ameriki pa so na svojo spletno stran celo dodali povsem novo vsebinsko kategorijo, namenjeno eksperimentalnim receptom. (Guth, 2020)
Torej lahko rečemo, da je Vitamix eno od podjetij, ki se dobro zaveda pomena konstantnega spremljanja trga in trendov na njem. Še več, prepoznane spremembe in trende je sposobno izkoristiti za učinkovito povezovanje s potrošniki ter višjo stopnjo identifikacije s podjetjem. Med pandemijo je prizadevanje k temu še toliko pomembnejše, saj s tem relevantnim deležniškim skupinam sporočamo, da še vedno obratujemo, da nas COVID-19 ni ustavil in da smo dovolj močna in trdno zgrajena znamka, da se bomo obdržali tudi skozi negotove čase, v katerih smo se znašli.
Pomena kulinarike v marketingu se dobro zavedajo tudi pri Marketing Magazin. Na spodnji povezavi si lahko preberete članek, ki so ga napisali o nas.
V naslednjih tednih razkrijemo še več primerov vpeljevanja kulinarične vsebine kot marketinškega orodja priznanih mednarodnih korporacij. Zapomnite si, da je pandemija čas za višjo prestavo v vaših marketinških ekipah in gotovo ne za opustitev stika z deležniki. Je čas pristnosti, transparentnosti in kreativnosti. Kot v običajnih razmerah tudi sedaj velja, da večji ko bo marketinški napor vašega podjetja, večji odziv boste lahko prejemali s strani trga – kot pravi finančni guru Robert Kiyosaki: »The more you give, the more you receive.«.
POŠLJITE POVPRAŠEVANJE
V kolikor vas zanimajo vse možnosti priprave in izvedbe kulinaričnih vsebin nam pošljite povpraševanje ali pa nas pokličite. Odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.